Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 50. Dit aantal is bereikt op do 7 nov 2024 - 4:19.
Affiliate worden?
Wilt u dat uw forum of website bij de affiliates van Warrior Cats komt te staan? Stuur dan een PM naar Crabfang met daarin een button van maximaal 130 bij 60 pixels en de link naar uw forum of website. Als dit verzoek geaccepteerd wordt, zult u uw button bij onze affiliates zien, maar in ruil daarvoor willen wij dat u op uw forum onze banner (zie hieronder) zet.
Cat's Profile Leader:: river where fish swim? Leeftijd:: 7 moons Partner:: nope/
Onderwerp: gezocht familie voor blackkit! wo 11 sep 2013 - 4:37
Hallo zoals de titel al zegt zoek ik nog familie voor blackkit, omdat ik hem heb ingeschreven in schaduwclan zou ik dan ook het liefst willen dat zijn familie ook uit schaduwclan komt op miss enkele na. ^^
Wat ik zoek: Mama (liefst schaduwclan) Papa (maakt niet echt uit) Broertjes of zusjes (liefst schaduwclan) neefjes of nichtjes(maakt niet echt uit, sommige wil ik wel in schaduwclan hebben, maar er kunnen er ook in andere clans zitten^^) vrienden (maakt niet echt uit liefst een paar uit schaduwclan) aller beste vriend(in) voor de rest van zijn leven (liefst schaduwclan)
dat was het zo'n beetje hopelijk melden veel mensen zich xD
Onderwerp: Re: gezocht familie voor blackkit! wo 11 sep 2013 - 18:27
ik heb rosepaw als een van zijn vrienden/vriendinnen(ze is een vriendin) ze kommt uit de thunderclan. ze is leerling en een beetje ouder dan blackkit. maar dat kan wel he ?
Cat's Profile Leader:: river where fish swim? Leeftijd:: 7 moons Partner:: nope/
Onderwerp: Re: gezocht familie voor blackkit! zo 13 okt 2013 - 1:05
ok even kijken: wat ik nog zoek: Mama (mag nu uit alle clans zijn) neefjes of nichtjes (mag alle clans zijn) nog wat vrienden (mag alle clans zijn) beste vriend(in) voor het leven (schaduwclan)
Cat's Profile Leader:: Leeftijd:: 3 moons Partner:: i'm in love with my tail.
Onderwerp: Re: gezocht familie voor blackkit! zo 3 nov 2013 - 7:58
mag midnightkit Blackkits beste vriend zijn? Hij komt hopelijk ook in de Shadowclan te zitten. (als hij binnemag natuurlijk ^^) Hij is ook zwart en even out als Blackkit. ze lijken een beetje op elkaar dan, behalve dat Blackkit een witte neus heeft en Midnightkit niet ^^.
Cat's Profile Leader:: icestar my daddy!! Leeftijd:: 3 moons Partner:: do i look like i already have one?
Onderwerp: Re: gezocht familie voor blackkit! wo 20 nov 2013 - 4:21
wat ik nog zoek: Mama (mag nu uit alle clans zijn) neefjes of nichtjes (mag alle clans zijn) nog wat vrienden (mag alle clans zijn) gevonden: papa= icestar siblings= moonkit (tweeling) oom= crookedtalon(bezoekt in dromen) vrienden=rosepaw(donderclan leerling) beste vriend(in) voor het leven=midnightkit (schaduwclan)
Cat's Profile Leader:: icestar my daddy!! Leeftijd:: 3 moons Partner:: do i look like i already have one?
Onderwerp: Re: gezocht familie voor blackkit! wo 20 nov 2013 - 6:39
wacht wat? ik ben niet mee ;s ik kreeg gewoon een melding dat moon mijn tweeling wou zijn en dat ice mijn vader wou zijn, ik wist niets van familie dus zou je even willen uitleggen aub? ^^