Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 50. Dit aantal is bereikt op do 7 nov 2024 - 4:19.
Affiliate worden?
Wilt u dat uw forum of website bij de affiliates van Warrior Cats komt te staan? Stuur dan een PM naar Crabfang met daarin een button van maximaal 130 bij 60 pixels en de link naar uw forum of website. Als dit verzoek geaccepteerd wordt, zult u uw button bij onze affiliates zien, maar in ruil daarvoor willen wij dat u op uw forum onze banner (zie hieronder) zet.
Onderwerp: Fanfic over dit forum! -the sun and the moon- vr 20 sep 2013 - 4:40
Hai, aardig dat je hier komt kijken! ^^ Ik ben Jojo/Firefly/Moonkit/Mintpaw/D/Comatose/Rainbow (lawl, ik ben dus jojo xD) en ik ben bezig een verhaal te schrijven over dit forum en alles wat er gebeurd. Aangezien ik het zelf moeilijk vind om steeds van figuur te wisselen en ik niet precies kan weten wat de bedenker van dat figuur dat figuur wil laten doen etc. beschrijf ik alles vanuit Moonkit, Firefly en Comatose c: Ik heb de meeste figuren van dit forum ook in mijn verhaal opgenomen, alleen heb ik enkele eruit gelaten.
HOOFDSTUK 1:
CHAPTER ONE- I OPENED MY EYES!
Het kleine, zwarte-witte katertje met de bruine staart opende voorzichtig een oogje. Direct kneep hij het weer dicht. Wat een fel licht! Hij had geel licht gezien, en... een bruine omgeving? Hij opende zijn oog opnieuw, nu kon hij zien dat hij in een holletje lag, in een moerassige omgeving. Hij voelde de warmte van een andere kat vlak naast hem, maar het was te donker om iets te onderscheiden. Hij had nu ook gemerkt dat het licht wat hij had gezien eigenlijk helemaal niet zo sterk was, het was eerder een zwak, wittig schijnsel. Hij deed voorzichtig zijn andere oog open, dat, net zoals het andere, mooi blauw was. Hij bewoog zijn kop voorzichtig, en probeerde zich naar de bron van het licht toe te bewegen. Hoe... Hoe moest hij er nou komen? Hij keek naar zijn pootjes, en kreeg een idee. Hij stond voorzichtig op, en liep er nog wankel heen. Toen hij in de opening van het 'hol' stond, was het licht nog sterker dan eerst. Hij haalde diep adem, en zette een stap naar voren. Hij keek ademloos rond. Hij bevond zich op een plek waar vele grote, kronkelende bomen stonden, en op de open plek waar hij nu op stond groeiden kleine plantjes met rare, gele puntjes. Wat zijn dat? dacht de kleine kitten. Hij keek omhoog, en wat hij daar zag overtrof alles op de grond. Duizenden, nee, miljoenen kleine lichtjes schitterden in een donkerblauwe nachthemel. En daar middenin zweefde een enorme lichtbol, die helemaal wit was. Als je goed keek zag je dat deze lichtbol allemaal grijzige vlekken had, maar toch straalde hij oogverblindend. De kitten had nog nooit zoiets moois gezien. Hij ging zitten, en staarde omhoog naar de lichtjes en de grote, ronde bol aan de hemel. Wat was dit mooi! Terwijl hij daar zo zat, had hij niet in de gaten dat een clangenoot van hem aan kwam lopen... 'He kleine, wat doe je hier zover van je hol vandaan?' klonk een diepe stem achter hem. De kit schrok op. 'Wie-' stamelde hij. Hij keek om, en zag een volwassen, sneeuwwitte poes staan. Hij boog beschaamd zijn kop. 'Mag ik hier niet zijn? piepte hij. De witte poes keek hem even aan, en barstte toen ik lachen uit. 'Eigenlijk niet, maar dat maakt niks uit. Je hebt tenslotte wel je ogen geopend!' miauwde ze opgewekt. De zwarte kitten keek haar even aan. 'Tja... Het moest ooit gebeuren, niet?' mauwde hij blij terug. 'Ik ben trouwens Icecrystal, een van de volwassen warriors van Shadowclan. Heb je al een naam?' vroeg ze aan hem. De zwarte kit schudde zijn kop, waarna hij weer opkeek naar Icecrystal. 'Maar ik wil er wel een. Misschien een naam die met dat ronde ding daar te maken heeft?' hij wenkte naar de maan. Icecrystal lachte hartelijk. 'Ah, je bedoelt te maan? Ik zal het tegen je moeder zeggen.' De zwarte kit knikte blij. 'Ik hoop dat ik snel mijn naam krijg!' Er viel even een ongemakkelijke stilte, waarna de zwarte kit voorzichtig vroeg; '... Wat is een warrior eigenlijk?' Icecrystal dacht even na, en zei toen; 'Ik zal je het uitleggen. Kijk, we zitten hier in een bos. Het bos is gevaarlijk, maar hier ben je veilig, op deze open plek. Alle katten die hier bij de open plek leven, dus jij ook, zijn van Shadowclan. In het bos heb je vier 'clans'. Ze heten Thunderclan, de clan die goed jaagt, Windclan, de snelle clan, Riverclan, De sterke clan die kan zwemmen, en ons, Shadowclan, de clan van de victorie.' De zwarte kit keek blij. 'Dus ik ben bij een sterke clan?' Icecrystal knikte. 'Inderdaad. Maar, om terug te komen op het onderwerp; elke clan heeft een leider, in het geval van de Shadowclan is dit Maplestar. Hij is een grote, gevlekte kater. Ook heeft elke clan een deputy, die helpt de leader bij het plannen van gevechten et cetera. In jouw clan ben ik dit. Ook heeft elke clan een Medicine cat, dat is een kat die andere katten die gewond zijn verzorgt. Hier is dit Tigernose. Je hebt ook de Warriors, dit zijn de katten die jagen en vechten voor een clan. Later zal jij er ook een zijn. Daaronder heb je de Apprentices, katten die trainen om een warrior te worden. Wanneer je 6 manen bent mag je zo eentje worden. Jijzelf bent een kit, dus een kat onder de 6 manen. Je hebt ook de oudsten, dat zijn warriors die met pensioen zijn. Zij zijn erg wijs en oud, en worden door iedereen vereerd.' Eindigde Icecrystal. De zwarte kit keek haar met grote ogen aan. 'Wauw! Wat moeilijk allemaal...' fluisterde hij ongelovend. Icecrystal spinde even blij. 'Ah joh, dat zal later allemaal wel meevallen. Ik kan wel aan je zien dat je slim en sterk bent!' mauwde ze blij. De zwarte kit keek weer terug naar de maan. Ik wordt de beste warrior van allemaal! dacht hij blij.
KITS: Moonkit, zwarte kater met een bruine staart en een wit befje Roarkit, donkerbruine kater. Broer van Moonkit. Blackkit, zwart katertje Yellowkit, grijze, stevige poes
ELDERS: Foxclaw, oude rode poes. Een oor is eraf. Spottedcoat, grijze, slechthorende kater
De zwarte kit geeuwde, en gromde zachtjes toen hij de neus van zijn moeder tegen hem aan voelde duwen. 'Maam, ik ben nog moe...' mopperde hij, terwijl hij zich nog dichter oprolde. 'Moonkit... Word wakker! Vandaag ga ik jou en Roarkit aan de clan voorstellen!' De zwarte kit was meteen klaarwakker. Hij dacht terug aan gister, toen zijn moeder hem zijn naam had gegeven. Dankzij Icecrystal had hij de naam gekregen die hij wou... Moonkit! 'Ik kom eraan!' miauwde hij blij, en hij stormde het kamp in. 'Hoho, wacht eens even!' zei zijn moeder bestraffend, terwijl ze hem aan zijn nek terug het hol in droeg. 'Je moet eerst je vacht nog netjes maken. Kijk eens hoe stoffig je eruit ziet!' Moonkit ging mopperend zitten, en likte zijn vacht recht. Zijn moeder liep naar Roarkit toe, om een blaadje van zijn kop af te halen. Hij wisselde een wanhopige blik met zijn broertje. Maar nu geen tijd om geirriteerd te zijn... Ik mag het kamp in! Bedacht hij blij. Nadat zijn vacht weer mooi glansde stoof hij het kamp opnieuw in, met zijn broertje achter hem aan. Het kamp zag er veel anders uit zo overdag, met zijn vele holen. Moonkit bleef stilstaan bij een klein hol dat volzat met katten die ongeveer 8 manen leken. 'Hoi!' mauwde Roarkit. 'Ik ben Roarkit, en dit is mijn broertje Moonkit. Wie zijn jullie?' Moonkit keek even naar zijn broer. Hij was altijd veel minder verlegen tegenover vreemden dan Moonkit... Een bruine kat en een zwarte kat kwamen hen tegemoet lopen. De bruine liep recht op Roarkit af. 'Hey! Ik ben Caterpaw, een van de Shadowclan leerlingen. En ben jij nou die nieuwe kit?' Roarkit knikte blij. 'Yup! Dat zijn wij.' Caterpaw keek even schuin naar Moonkit. '...wij?' zei hij even scherp. 'Ah, je bedoelt Moonkit? Waarom kijkt hij trouwens zo boos?' Moonkit voelde dat hij geïrriteerd begon te worden. Ik kijk helemaal niet boos! Ik ben gewoon verlegen... En waarom kan hij niet gewoon aan míj vragen of ik boos kijk, inplaats van aan mijn bróertje? dacht hij knarsetandend. De zwarte poes, daarintegen, liep op Moonkit af. 'Hi! Ik ben Roachpaw. En jij bent dus Moonkit? Wat heb je een mooie vacht!' zei ze vriendelijk. Moonkit keek blij op. 'Bedankt!' mauwde hij blij. 'Hoe is het om een apprentice te zijn?' Roachpaw wou net antwoorden, toen er plots een zware stem achter hem klonk; 'Wat doen jullie hier uit de nursery? En laat de apprentices met rust, ze hebben het druk genoeg. Ik kan trouwens niet begrijpen waarom deze twee dan hier maar wat rondhangen...' Hij eindigde met een scherpe blik op Roachpaw, die beschaamd naar haar poten keek. 'Dat is Crabfang, een van de warriors. Hij is loyaal, maar erg humeurig. Ik zou maar uit zijn buurt blijven, als ik jou was...' Moonkit knikte instemmend. De rode kater, die zich nu omdraaide zag er niet aardig uit... 'Oh ja, Roachpaw, je moet samen met Caterpaw de oudsten gaan verzorgen, dat je het weet...' Zei hij, bijna grijnzend. Roachpaw zuchtte geïrriteerd, en liep richting de elders den. 'Naja, dat zal dan maar moeten gebeuren...' zuchtte ze. -WORDT NOG AFGEMAAKT-
Graystripe
Echte naam: : Hanna Aantal berichten : 38 Puntentelling : 4143 Reputatie : 0 Registratiedatum : 16-09-13