Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 50. Dit aantal is bereikt op do 7 nov 2024 - 4:19.
Affiliate worden?
Wilt u dat uw forum of website bij de affiliates van Warrior Cats komt te staan? Stuur dan een PM naar Crabfang met daarin een button van maximaal 130 bij 60 pixels en de link naar uw forum of website. Als dit verzoek geaccepteerd wordt, zult u uw button bij onze affiliates zien, maar in ruil daarvoor willen wij dat u op uw forum onze banner (zie hieronder) zet.
Onderwerp: ~Kittens Graytail X Firefly! wo 2 okt 2013 - 6:31
Goed, ik zal maar met de deur in huis vallen;
Zoals de meesten van jullie waarschijnlijk wel weten, zijn de figuren Graytail en Firefly al een tijdje een koppel. En, nu dus, is Firefly in verwachting! o3o
Firefly zal niet haar deputy rol op hoeven geven, want ze zal geholpen worden door de vrouwelijke riverclan-warriors met het verzorgen van de kits. Net zoals graytail niet zijn warrior rang zal hoeven opgeven.
Maar, nu dus, zoek ik mensen die de kittens willen gaan spelen!
Het worden 4 kittens, en ze moeten op Firefly en Graytail lijken. Firefly is: Roodoranje poes met witte neus en blauwe ogen
Graytail is: Grijze kater met ambergele ogen
Duss :3 Het worden 2 poezen en 2 katers. Ook qua karakter moeten ze een beetje op de ouders lijken: Firefly is: Vechtlustige, überloyale deputy die soms ietsje gemeen is
Graytail is: Loyale thunderclan warrior, hij zal never nooit zijn clan verraden.
Cat's Profile Leader:: Icestar Leeftijd:: Young Warrior Partner:: InLove...D
Onderwerp: Re: ~Kittens Graytail X Firefly! do 3 okt 2013 - 4:04
Naam kit: Wolfkit Rainkit Spiderkit Uiterlijk: Grijze kit met donkergrijze strepen en blauwe ogen. Karakter: Een loyale kit, houd van vechten en is vastbesloten een goede krijger te zijn voor zijn clan. Ook is gij erg eigenwijs en kan soms boos reageren. Future: I don't know. Geslacht: Een katertje. Likes: Stoeien, spelen, avonturen beleven en het woud verkennen Dislikes: Dassen, ratten, honden en vossen. Echte naam: Sam Motivatie: Uhmm...
Het word wel een nieuw aangemaakt account.
Laatst aangepast door Icecrystal op do 3 okt 2013 - 4:54; in totaal 1 keer bewerkt
Cat's Profile Leader:: Yo, I am the boss here. Now give me my cookies :3 Leeftijd:: 25 moons} 2 years, 1 moon and 1 life. Partner:: Windstar
Onderwerp: Re: ~Kittens Graytail X Firefly! do 3 okt 2013 - 4:29
Naam kit: Dinkykit/Dinkypaw/Dinkywind Uiterlijk: Dinky is rood, maar met een grijs accent, ze heeft witte sokjes en een wit befje. DINKY IS CYPERS! Karakter: Dinkykit is erg vriendelijk, ze wilt vrede tussen alle Clans en is erg goed in jagen. DInky wilt altijd gelijk hebben en is soms erg eigenwijs en koppig. Future: ? Geslacht: Poes Likes: Met vrienden en met familie spelen, haar familie, aandacht, haar gelijk hebben, slapen, vrede Dislikes: Oorlog Echte naam: Izza Motivatie: Heb nog nooit een kit gespeeld
Firefly Deputy
Echte naam: : ~Weee Aantal berichten : 121 Puntentelling : 4313 Reputatie : 0 Registratiedatum : 12-08-13 Woonplaats : in het dorp der RC fans :3
Onderwerp: Re: ~Kittens Graytail X Firefly! wo 9 okt 2013 - 6:36
Kan ik me nog aanmelden?
Naam kit: Honorkit, Honorpaw, Honor (moet nog uitgevonden worden xD) Uiterlijk: Karakter: Net haar vader, een loyale poes die nooit haar clan zal veraden. Af en toe kan ze redelijk gemeen zijn, maar over het algemeen is het een vriendelijke, sociale poes. Future: Ik snap de vraag niet echt? Geslacht: Poes Likes: Haar clan, vrienden, in bomen klimmen Dislikes: Irritante katten, Onloyaliteit, pijn Echte naam: Sarah~ Motivatie: Het lijkt me leuk om een kitten te mogen spelen van dit stel ^^
Owlfeather Medicine Cat
Echte naam: : Hanna Aantal berichten : 126 Puntentelling : 4299 Reputatie : 0 Registratiedatum : 26-08-13
Onderwerp: Re: ~Kittens Graytail X Firefly! wo 9 okt 2013 - 8:06
Naam kit:Brindlekit-paw-pool/drop/tear-star(?) Uiterlijk:
fotootjeeeeee!!!!:
Karakter:ze is een over het algemeen lieve poes die soms erg onvriendelijk kan zijn, maar toch haar hart op de juist plaats heefd liggen. ze zal, net als haar vader, haar clan nooit verraden. Future: wel, ik ga niet op voorhand het leven van een kat uitplannen, dan is er niet veel meer aan XD Geslacht:poes Likes:actief bezig zijn, luieren als het veel te heet is, en haar familie, vrienden en clan. Dislikes:ruzie, regen, modder, pijn. Echte naam:HANANAS, but call me Hanna Motivatie:ik heb zin om eens een kitten te spelen, ik was eigelijk al van plan om Brindle aan te maken, en dit was een goede kans om al direct familie voor haar te vinden :3