Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 50. Dit aantal is bereikt op do 7 nov 2024 - 4:19.
Affiliate worden?
Wilt u dat uw forum of website bij de affiliates van Warrior Cats komt te staan? Stuur dan een PM naar Crabfang met daarin een button van maximaal 130 bij 60 pixels en de link naar uw forum of website. Als dit verzoek geaccepteerd wordt, zult u uw button bij onze affiliates zien, maar in ruil daarvoor willen wij dat u op uw forum onze banner (zie hieronder) zet.
Cat's Profile Leader:: icestar my daddy!! Leeftijd:: 3 moons Partner:: do i look like i already have one?
Onderwerp: My very first shopje ^^ do 21 nov 2013 - 0:16
Hallo en bedankt dat je eens komt kijken ^^ Ik maak dus graag setjes, of enkel en ava of os, maar ik teken ook graag en zou deze dingen ook graag voor anderen willen doen dus dacht ik waarom geen shopje openen?
Voorbeeldjes komen maar als setje kun je kijken naar blackkit c;
Code:
Ik wil een ava, os of setje! Naam: Naam acc: Foto('s): Naam erop?: Tekstje?: Lettertype: Grootte: Kleur: Speciaal effect?: Extra:
Code:
Ik wil een tekening! Naam: Naam acc: Wat?: Positie: Kleur of zwart wit: Naam of tekstje erop? Extra:
Onderwerp: Re: My very first shopje ^^ zo 15 dec 2013 - 4:06
Ik wil een tekening! Naam: femke Naam acc: sandstorm Wat?: cats natuurlijk Positie: ????? sorry begrijp ik niet Kleur of zwart wit: graag met kleur Naam of tekstje erop? de naam Extra: zandkleurige kleur
Onderwerp: Re: My very first shopje ^^ zo 15 dec 2013 - 4:07
dank je wel
alvast
EDIT JAYPAW;; sandstorm, gelieve niet te dubbelposten. Als je dit wilt neerzetten gelieve de "Edit" knop te gebruiken in plaats van dubbelposten. Vragen of discussie? -> Pm