Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 50. Dit aantal is bereikt op do 7 nov 2024 - 4:19.
Affiliate worden?
Wilt u dat uw forum of website bij de affiliates van Warrior Cats komt te staan? Stuur dan een PM naar Crabfang met daarin een button van maximaal 130 bij 60 pixels en de link naar uw forum of website. Als dit verzoek geaccepteerd wordt, zult u uw button bij onze affiliates zien, maar in ruil daarvoor willen wij dat u op uw forum onze banner (zie hieronder) zet.
Jojo, als die gast dat nog één keertje over jouw vriendje of jouw vriendin dúrft te zeggen, dan kom ik naar waar jij woont toe en pak ik hem bij zijn strot en sla ik hem kepot! *Sorry voor grof taalgebruik, tis Brabants en die kenne nogal tekeer gaan ^^"*
Crabfang Admin
Echte naam: : Just another Homestuck Aantal berichten : 94 Puntentelling : 4233 Reputatie : 0 Registratiedatum : 09-08-13
Het was mijn eerste echt goed lopende RPG forum, maar ik heb al zo vaak een soort opvolger er voor gemaakt dat het niet meer interessant is voor anderen
Graystripe
Echte naam: : Hanna Aantal berichten : 38 Puntentelling : 4144 Reputatie : 0 Registratiedatum : 16-09-13
Het was mijn eerste echt goed lopende RPG forum, maar ik heb al zo vaak een soort opvolger er voor gemaakt dat het niet meer interessant is voor anderen
misschien kan je een vervolgforum maken :3
Crabfang Admin
Echte naam: : Just another Homestuck Aantal berichten : 94 Puntentelling : 4233 Reputatie : 0 Registratiedatum : 09-08-13
Dat heb ik al zo vaak gedaan, te vaak. Als ik er nog een maak zal iedereen wel weer denken van "oh, daar is Marieke weer met dat forum dat ze al ongeveer 6 keer opnieuw heeft gemaakt"
Dat heb ik al zo vaak gedaan, te vaak. Als ik er nog een maak zal iedereen wel weer denken van "oh, daar is Marieke weer met dat forum dat ze al ongeveer 6 keer opnieuw heeft gemaakt"
sorry, ben er niet echt bij vandaag... en ik denk niet dat iemand dat echt denkt, hoor
Crabfang Admin
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Niet dat ik daar actief was hoor, ik was die crazy one genaamd Blackface...
Jojo, als die gast dat nog één keertje over jouw vriendje of jouw vriendin dúrft te zeggen, dan kom ik naar waar jij woont toe en pak ik hem bij zijn strot en sla ik hem kepot! *Sorry voor grof taalgebruik, tis Brabants en die kenne nogal tekeer gaan ^^"*
Hehehe, goed idee Maar ik heb hem vandaag *ahum* 'duidelijk' gemaakt dat wij hier niet van gediend zijn, de komende dagen zal hij zich wel koest houden xDD
Owlfeather Medicine Cat
Echte naam: : Hanna Aantal berichten : 126 Puntentelling : 4300 Reputatie : 0 Registratiedatum : 26-08-13
hij zat me heel de tijd met boeken te bekogelen DX het voordeel is dat niemand mij ooit nog een nerd zal durven noemen XD niet dat ze dat heel de ijd deden of zo^^
Firefly Deputy
Echte naam: : ~Weee Aantal berichten : 121 Puntentelling : 4314 Reputatie : 0 Registratiedatum : 12-08-13 Woonplaats : in het dorp der RC fans :3
hehehe xD [s]Maar soms moet je oppassen, ik was keikwaad op iemand, en heb zijn ribben toen gekneusd... x"D gelukkig gaat het nu wel goed met diegene[/s]
Owlfeather Medicine Cat
Echte naam: : Hanna Aantal berichten : 126 Puntentelling : 4300 Reputatie : 0 Registratiedatum : 26-08-13