Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 50. Dit aantal is bereikt op do 7 nov 2024 - 4:19.
Affiliate worden?
Wilt u dat uw forum of website bij de affiliates van Warrior Cats komt te staan? Stuur dan een PM naar Crabfang met daarin een button van maximaal 130 bij 60 pixels en de link naar uw forum of website. Als dit verzoek geaccepteerd wordt, zult u uw button bij onze affiliates zien, maar in ruil daarvoor willen wij dat u op uw forum onze banner (zie hieronder) zet.
Cat's Profile Leader:: No-one will lead me... Leeftijd:: 39 moons, forever Partner:: Never eat the honey...
Onderwerp: How's prey running? {& T W I N K L E S T A R} wo 7 aug 2013 - 4:19
Met snelle passen trippelde Mindhoney door het ThunderClanterritorium, tussen zijn kaken bungelde een muis. De jacht wa vandaag minder goed gegaan dan hij had verwacht, maar hij was al blij dat hij al wat had kunnen vangen. Het kamp kwam in zicht en vanzelf ging de zwarte kater nog sneller lopen dan dat hij al deed, maar begon nog niet te sprinten. Hij glipte door de doorntunnel die de ingang van het kamp was en liep naar de prooistapel, waar hij de muis neerlegde. Hij draaide zich om en liet zijn blik door het kamp glijden. Een tevreden glimlach verscheen op zijn snuit, ooit zou dit alles, deze geweldige, sterke Clan van hem zijn. Of tenminste, dat was wat hij hoopte. Hij was geen kat die hunkerde naar macht, hij hield er gewoon van om wat te dromen over de toekomst. Zijn gele blik bleef hangen op Twinklestar. De zwarte kater stond op en trippelde naar de rossige ThunderClan leader toe. "Hallo, Twinklestar." miauwde hij vriendelijk. "Hoe is uw dag vandaag?"
Cat's Profile Leader:: Yo, I am the boss here. Now give me my cookies :3 Leeftijd:: 25 moons} 2 years, 1 moon and 1 life. Partner:: Windstar
Onderwerp: Re: How's prey running? {& T W I N K L E S T A R} wo 7 aug 2013 - 4:38
(Hoeft niet hoor, is een uitdaging voor mij! Maar als jij het wilt moet je het gewoon doen, ik vind dat ook erg fijn. :3) Twinklestar zuchtte. Een van de Warriors zat hem toe te preken over een of andere Lionpaw. De ThunderClanleader zuchtte geërgerd, in de hoop dat de Warrior zijn teken zou begrijpen. Maar nee hoor, de Warrior kakelde gewoon door:"Lionpaw is brutaal, en hij luistert niet naar mij. Hij is eigenwijs en onbeschoft." Twinklestar kon net een kreet van wanhoop onderdrukken, maar als Leader was het zijn taak om naar de andere katten te luisteren, dus probeerde hij zich te concenteren op het gesprek."En daarom vind ik dat Lionpaw gestraft moet worden." Besloot de Warrior zijn verhaal. Nijdig keek de vuurrode kater naar de Warrior, die pas net mentor was geworden."Als je soms wilt dat de Apprentice gestraft moet worden, kun je het net zo goed met de Deputy bespreken, of met de Apprentice zelf. Maar je laat MIJ MET RUST, BEGREPEN!" Siste hij kwaad. De Warrior ging in een klein hoekje van het Camp zitten, alsof hij bang was. Twinklestar's geduld was op. Zijn ogen bleven de Warrior aanstaren. Hij draaide zich met een ruk om en botste bijna tegen zijn Deputy, Mindhoney aan, die net het Camp in kwam lopen."Hallo Twinklestar" miauwde de zwarte kater vriendelijk."Hoe is uw dag vandaag?" Twinklestar gromde even en antwoordde toen zuchttend:"Nou, ik heb zo'n beetje de hele Clan bij me gehad vandaag, met een probleempje hier en een probleempje daar. Ik word er gewoon gek van!" Hij keek even in de gele, bijna amberen ogen van zijn Deputy. Weer zuchtte hij, voor de drieduizendste keer die dag en wendde zich weer tot Mindhoney:"Hoe was jouw dag?"
Cat's Profile Leader:: No-one will lead me... Leeftijd:: 39 moons, forever Partner:: Never eat the honey...
Onderwerp: Re: How's prey running? {& T W I N K L E S T A R} wo 7 aug 2013 - 21:22
Twinklestar gromde, waardoor Mindhoney een stapje achteruit deed. "Nou, ik heb zo'n beetje de hele Clan bij me gehad vandaag, met een probleempje hier en een probleempje daar. Ik word er gewoon gek van!" zuchtte de rossige Clan leader. Mindhoney durfde niet echt te reageren omdat Twinklestars groene ogen recht in die van hem keken, wat de deputy wat intimideerde. Toen de leader zijn blik weer van de zwarte kater afwendde vroeg hij: "Hoe was jouw dag?""Beter dan die van u, denk ik." zei hij. "Ik heb alleen niet zo'n geweldige jacht gehad. Maar gelukkig was het niet te warm of te koud en regende het ook niet."Stomme haarbal, waarom moet je het nu over het weer gaan hebben? Zei hij in zijn gedachten tegen zichzelf.
Cat's Profile Leader:: Yo, I am the boss here. Now give me my cookies :3 Leeftijd:: 25 moons} 2 years, 1 moon and 1 life. Partner:: Windstar
Onderwerp: Re: How's prey running? {& T W I N K L E S T A R} za 10 aug 2013 - 3:02
Ik heb alleen niet zo'n geweldige jacht gehad. Maar gelukkig was het niet te warm of te koud en regende het ook niet." Twinklestar knipperde met zijn heldergroene ogen en knikte vol respect. "Zeg, als jij niet zo veel prooi hebt gevangen, kunnen we net zo goed samengaan. O ja, voor de patrouilles heb ik nog een suggestie, ga namelijk in Leaf-bare langs de grens tussen RiverClan en ShadowClan, ik zie Riverstar en Icestar er echt voor aan om een patrouille aan te vallen. Maak ook meer patrouilles met meer katten, en laat Apprentices en Queens nooit alleen het Camp uitgaan. Warriors zullen altijd in groepjes van drie blijven, en de Medicine Cat en de Medicine Cat Apprentice zullen samen met een Warrior bessen en kruiden verzamelen."Twinklestar haalde diep adem en vervolgde toen:"Gaan we nog op jacht of niet?" Hij grinnikte en liep kalm het Camp uit.
Onderwerp: Re: How's prey running? {& T W I N K L E S T A R} za 10 aug 2013 - 7:23
Twinklestar knipperde even voordat hij begon met spreken. "Zeg, als jij niet zo veel prooi hebt gevangen, kunnen we net zo goed samengaan. O ja, voor de patrouilles heb ik nog een suggestie, ga namelijk in Leaf-bare langs de grens tussen RiverClan en ShadowClan, ik zie Riverstar en Icestar er echt voor aan om een patrouille aan te vallen. Maak ook meer patrouilles met meer katten, en laat Apprentices en Queens nooit alleen het Camp uitgaan. Warriors zullen altijd in groepjes van drie blijven, en de Medicine Cat en de Medicine Cat Apprentice zullen samen met een Warrior bessen en kruiden verzamelen." miauwde de rossige kater. Mindhoney knikte even. "Begrepen." mauwde hij. "Gaan we nog op jacht of niet?" Grinnikte Twinklestar. De zwarte deputy keek de jonge Clan leader even aan en volgde hem toen, met een kleine glimlach op z'n snuit, het kamp uit. In zijn gedachten somde hij nog even alles op wat de ThunderClan leader net tegen hem gezegd had.
{OOC: Misschien kunnen we een vervolgtopicje in het territorium maken in plaats van in dit topic verdergaan aangezien dit topic in het kamp staat.}
Cat's Profile Leader:: Twinklestar Leeftijd:: 8 moons Partner:: I have no kits, can i have a partner?
Onderwerp: Re: How's prey running? {& T W I N K L E S T A R} vr 16 aug 2013 - 7:25
rosepaw werd wakker met een geeuw en rekte zich uit.Ze zou nog een mentor krijgen(waneer komt die?) Ze trippelde de open plek op en zag dat er verder niemand was.Ze sloop stiekem het kamp uit.tss mij achterlaten is toch wel het laatste wat iemand zou doen.ik ga eens op avontuur.Ze glimlachtte