Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 50. Dit aantal is bereikt op do 7 nov 2024 - 4:19.
Affiliate worden?
Wilt u dat uw forum of website bij de affiliates van Warrior Cats komt te staan? Stuur dan een PM naar Crabfang met daarin een button van maximaal 130 bij 60 pixels en de link naar uw forum of website. Als dit verzoek geaccepteerd wordt, zult u uw button bij onze affiliates zien, maar in ruil daarvoor willen wij dat u op uw forum onze banner (zie hieronder) zet.
hebben we ook al gedaan als het moet help ik haar zo veel mogelijk. (wij hebben contact in real dat is een voordeeltje) gisteren is mijn bff teruggekomen uit indonesié mischien wil zei ook meedoen?
sandstorm ligt in haar nest en rekt zich even lekker uit. naast haar wordt fireheart wakker. '' wat ga je doen? '' vraagt hij. '' ik ga jagen'' antwoordt sandstorm. fireheart kijkt naar buiten, sandstorm volgt zijn blik en ze kijken naar de prooi hoop. '' hij is inderdaad klein voor bladval '' zegt fireheart. '' ja'' zegt sandstorm en loopt het warriorden uit
Cat's Profile Leader:: Yo, I am the boss here. Now give me my cookies :3 Leeftijd:: 25 moons} 2 years, 1 moon and 1 life. Partner:: Windstar
Onderwerp: Re: tips do 22 aug 2013 - 23:35
Misschien zou je dikke en schuine letters kunnen gebruiken, en let op je powerplay. Je moet trouwens ook in de verleden tijd schrijven. Binnenkort komt de RPG info, dan kun je daar eventueel nog inkijken.
sandstorm lag op haar bedmos, ze rekte zich even lekker uit. naast haar werdt fireheart wakker. zachtjes vroeg fireheart wat ze ging doen, ik ga jagen want de prooihoop is klein voor bladkaal antwoordde sandstorm. sandstorm zag dat fireheart naar buiten keek. ze volgde zijn blik. fireheart beaamde haar antwoordt toen ze het warriorden uit liep naar het apprentice hol om haar apprentice te halen
Sandstorm het is wel een stuk beter dan eerst je gaat vooruit.ps. als je een crush zoekt ga naar adoptions en maak topic aan met de titel(bijv) crush for sandstorm orzo. en een apprentine weet ik ff niet (twinklestar die topic is toch gesloten?)
Owlfeather Medicine Cat
Echte naam: : Hanna Aantal berichten : 126 Puntentelling : 4299 Reputatie : 0 Registratiedatum : 26-08-13
het is niet slecht voor een begin^^ ik zou het zo doen: Sandstorm lag op haar bedmos, ze rekte zich even lekker teen voor teen uit. Een gaap verliet haar wijd opengesperde mond. Naast haar werdt Fireheart langzaam wakker. Zachtjes vroeg hij wat ze ging doen, de slaap was duidelijk in zijn stem te horen. "Ik ga jagen want de prooihoop is klein voor bladkaal", miauwde Sandstorm. Ze zag dat hij naar buiten keek. Sandstorm volgde zijn blik. Fireheart beaamde haar antwoordt toen ze de warriorden uit liep naar de apprenticeden om haar apprentice te halen.
dingen waar je op moet letten: -Namen zijn met een hoofdletter -Je bespeeld alleen je eigen acc -Na een zin begin je met een hoofdletter
sandstorm (femke) kan de laatste tijd niet meer online komen, dus ik zeg het haar wel ff (in real oefenen we ook met een wariror cats fan edition boek te schrijven met nog een andere vriendin en ze doet het al prima!)