Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 50. Dit aantal is bereikt op do 7 nov 2024 - 4:19.
Affiliate worden?
Wilt u dat uw forum of website bij de affiliates van Warrior Cats komt te staan? Stuur dan een PM naar Crabfang met daarin een button van maximaal 130 bij 60 pixels en de link naar uw forum of website. Als dit verzoek geaccepteerd wordt, zult u uw button bij onze affiliates zien, maar in ruil daarvoor willen wij dat u op uw forum onze banner (zie hieronder) zet.
Onderwerp: SkyClan aanmeldingstopic zo 25 aug 2013 - 23:48
Hé, Hier is het SkyClan aanmeldingstopic. Vul dit lijstje in en ik accepteer je, later zal de Deputy dit doen. Anyway: Het lijstje: Naam: Rang: Leeftijd van de kat: Extra:
Wolftear Deputy
Echte naam: : Hanna Aantal berichten : 82 Puntentelling : 4224 Reputatie : 0 Registratiedatum : 26-08-13 Leeftijd : 24
Naam:bluecoat Rang:deputy Leeftijd van de kat:20 moons Extra: geboren in de skyclan 5 moons old was ze haar mothercat verloren daarna is ze een tijdje gaan dwalen 2 moons later kwam ze terug en toen werdt ze apprentice en toen is ze gegroeid tot een trouwe deputy
Owlfeather Medicine Cat
Echte naam: : Hanna Aantal berichten : 126 Puntentelling : 4299 Reputatie : 0 Registratiedatum : 26-08-13
Onderwerp: Re: SkyClan aanmeldingstopic za 7 sep 2013 - 8:21
Het lijstje: DIT Naam: Mintpaw Rang: Apprentice Leeftijd van de kat: 7 moons Extra: Ze verlaat de Skyclan later omdat ze zich er niet thuisvoelt en ze steeds wordt herinnerd aan fouten van haarzelf en haar moeder, die een valse rogue was. Hierna vertrekt ze (waarschijnlijk) naar thunderclan
Laatst aangepast door Mintgreen op za 7 sep 2013 - 9:17; in totaal 1 keer bewerkt
Cat's Profile Leader:: Ragestar and wolftear your deputy! Leeftijd:: 29 moons Partner:: i don't need one because i will never feel lonely whit al my clanmates around me
Onderwerp: Re: SkyClan aanmeldingstopic za 7 sep 2013 - 22:05
Naam: Cinnamonpelt Rang: med. cat? Leeftijd van de kat: 21 moons Extra:/
Cat's Profile Leader:: Twinklestar, Leads us through difficult times please ~ Leeftijd:: 6 Moons ~ Partner:: Love is like a friendship caught on fire. In the beginning a flame, very pretty, often hot and fierce, but still only light and flickering. As love grows older, our hearts mature and our love becomes as coals, deep-burning and unquenchable.
Onderwerp: Re: SkyClan aanmeldingstopic za 7 sep 2013 - 22:23
*sorry als ik Minimod* Mintgreen/Mintpaw: Als jou kat uit SkyClan komt, accepteren de andere Clans die kat niet. Aangezien ze ook niet uit die Clan komen. Het is maar Héél af en toe toegestaan (Bijvoorbeeld bij een echte verhaallijn tussen de Clans gekozen door de Admins) Oftewel; Clans nemen geen andere katten op in hun Clan.
*sorry again als ik Minimod*
Wolftear Deputy
Echte naam: : Hanna Aantal berichten : 82 Puntentelling : 4224 Reputatie : 0 Registratiedatum : 26-08-13 Leeftijd : 24
Cat's Profile Leader:: Ragestar and wolftear your deputy! Leeftijd:: 29 moons Partner:: i don't need one because i will never feel lonely whit al my clanmates around me
Onderwerp: Re: SkyClan aanmeldingstopic zo 8 sep 2013 - 7:04
Dankjewel ^^
Wolftear Deputy
Cat's Profile Leader:: Leeftijd:: 6.5 moons Partner:: I love the dusk!
Onderwerp: Re: SkyClan aanmeldingstopic zo 3 nov 2013 - 9:26
Naam: Duskpaw Rang: Medicinecat apperitice? Zou het dolgraag willen. Leeftijd van de kat: 6,5 moons Extra: Niemand weet wie haar ouders of familie zijn. Ze werd toen ze nog heel erg klein was (2 moons?) gevonden toen ze tussen de takken in de bomen speelde en na enkele dagen nog steeds de moeder niet was op komen dagen. Daarom nam de Skyclan haar onder hun hoede. Ze is een dapper katje dat enorm aardig, trouw, lief en vriendelijk is. Ze wilt iedereen beschermen en helpen (daarom medicine cat apperitice.)