Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 50. Dit aantal is bereikt op do 7 nov 2024 - 4:19.
Affiliate worden?
Wilt u dat uw forum of website bij de affiliates van Warrior Cats komt te staan? Stuur dan een PM naar Crabfang met daarin een button van maximaal 130 bij 60 pixels en de link naar uw forum of website. Als dit verzoek geaccepteerd wordt, zult u uw button bij onze affiliates zien, maar in ruil daarvoor willen wij dat u op uw forum onze banner (zie hieronder) zet.
Ik ben bezig een soort creepy verhaaltje te schrijven, en door de stukjes van Graytail, die best op mijn verhaal lijken, kwam ik op het idee om het hierop te plaatsen c:
Het gaat over een meisje, Gaby, die een soort van 'haunted' wordt door de slechte kant van mijn OC Neon
plaatje Neon::
Anywayz... Het is niet zo heel eng, maar ik moet het nog wat bewerken enzo c: en illustraties ^^
chapter one:
...vijf...zes...zeven...acht...negen... Hé verdorie, wat was dat geluid? Zo kon ze toch niet slapen? Het meisje met het bruine haar opende slaperig één oog, en zag de gloeiende letters op haar wekker langzaam zichtbaar worden. Een uur... Oh god, wedden dat ik me morgen wéér niet op school kan concentreren? dacht Gaby bezorgd. Ze sliep de laatste weken echt heel slecht, ze mocht al blij zijn als ze vier uur slaap kon vatten. Maargoed, haar vrienden hadden gezegd dat het bij haar leeftijd hoorde. Tenminste, als ze hen haar vrienden kon noemen. Tegenwoordig gedroegen ze zich wel raar tegenover Gaby, net alsof ze wat te verbergen hadden. Niet dat het Gaby veel zou uitmaken als ze over haar roddelden, over een paar jaar zou ze toch al van school afgaan. Maar toch... Wat nu als ze haar zouden gaan pesten? Wat als ze haar zouden martelen? Vermoorden? Nouja, zo erg zou dat ook weer niet zijn... wie zou haar toch missen? Ze ging rechtop zitten, en wreef de slaap uit haar ogen. Hé verdomme, daar was dat geluid weer! Wat was dat toch? Een soort schrapend geluid. Waarschijnlijk was de buurman van nummer 432 weer gevallen. In de flat leefden niet veel mensen, het was ook niet echt een mooie woonplaats. Maar de mensen die er leefden kenden elkaar wel goed, als familie. Maar haar buurman leefde alleen, had dunne botten en was erg wankel, wat niet zo verassend was voor iemand van 68.