Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 50. Dit aantal is bereikt op do 7 nov 2024 - 4:19.
Affiliate worden?
Wilt u dat uw forum of website bij de affiliates van Warrior Cats komt te staan? Stuur dan een PM naar Crabfang met daarin een button van maximaal 130 bij 60 pixels en de link naar uw forum of website. Als dit verzoek geaccepteerd wordt, zult u uw button bij onze affiliates zien, maar in ruil daarvoor willen wij dat u op uw forum onze banner (zie hieronder) zet.
Cat's Profile Leader:: Im just a leader of WindClan... Leeftijd:: 30 moons.This cats given me my lives:Redstar, de vorige leider van WindClan, Sunshine, de eerste medicijnkat die zij ooit heeft gekent, Ragfire, haar vader, Summonwind, haar moeder, Crowfeather, haar eerste liefde, Spottedpelt, haar eerste partner, Duskkit, haar eerste kitten, Cinnanomilepfire, haar mentor en Firepaw, haar eerste leerling. Partner:: Twinklestar loves me.
Onderwerp: Aanmeldingen WindClan za 29 jun 2013 - 7:06
Aanmeldingen of the fast WindClan:Open!De code:
Code:
[b]Naam: Rang: Beloof je actief te blijven: Waarom verdien je het: Naam bekenste account: Naam bekenste account in WindClan:[/b]
Succes!
goldenkit Admin
Aantal berichten : 68 Puntentelling : 4296 Reputatie : 0 Registratiedatum : 02-07-13 Leeftijd : 24 Woonplaats : Ergens in de Benelux
Onderwerp: Re: Aanmeldingen WindClan za 6 jul 2013 - 1:33
Naam:Goldenkit Rang: Kitten, later misschien medicine cat apprentice als dat er nog niet is en als het mag xD Beloof je actief te blijven: tuurlijk Waarom verdien je het: Omdat de Windclan kittens nodig heeft (vermoed ik) Naam bekenste account: Goldenkit (dit dus) Naam bekenste account in WindClan: Dit account (als ik word geaccepteerd)
Cat's Profile Leader:: Im just a leader of WindClan... Leeftijd:: 30 moons.This cats given me my lives:Redstar, de vorige leider van WindClan, Sunshine, de eerste medicijnkat die zij ooit heeft gekent, Ragfire, haar vader, Summonwind, haar moeder, Crowfeather, haar eerste liefde, Spottedpelt, haar eerste partner, Duskkit, haar eerste kitten, Cinnanomilepfire, haar mentor en Firepaw, haar eerste leerling. Partner:: Twinklestar loves me.
Onderwerp: Re: Aanmeldingen WindClan za 6 jul 2013 - 4:04
Onderwerp: Re: Aanmeldingen WindClan ma 29 jul 2013 - 4:16
Naam: Brokenwing Rang: Deputy(?) Anders Warrior Waarom verdien je het?:Eigenlijk verdien ik het niet XD. Nee geintje, omdat jullie een Deputy nodig hebben. Naam bekenste account: Bat Naam bekenste account in WindClan: Nog geen.
Onderwerp: Re: Aanmeldingen WindClan wo 31 jul 2013 - 23:39
~Accept Welkom in WindClan Brokenwing is de nieuwe Deputy van WindClan!
goldenkit Admin
Aantal berichten : 68 Puntentelling : 4296 Reputatie : 0 Registratiedatum : 02-07-13 Leeftijd : 24 Woonplaats : Ergens in de Benelux
Naam:featherkit Rang:kitten. later warrior Beloof je actief te blijven:tuurlijk :3 Waarom verdien je het:omdat het kan Naam bekenste account:mijn accounts zijn:graytail,rosepaw,foxclaw,tigernose,blue,tommy en deze Naam bekenste account in WindClan:deze als ik word geaccepteerd
Onderwerp: Re: Aanmeldingen WindClan za 14 sep 2013 - 2:27
Onderwerp: Re: Aanmeldingen WindClan za 14 sep 2013 - 6:20
Naam: Pumakit Rang: kitten Beloof je actief te blijven?: Ja! Waarom verdien je het?: Uhmm..Ik weet niet waarom. Naam bekendste account: Icecrystal Naam bekendste account Windclan: Deze als ik geaccepteerd word.
Onderwerp: Re: Aanmeldingen WindClan za 14 sep 2013 - 7:44