Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 50. Dit aantal is bereikt op do 7 nov 2024 - 4:19.
Affiliate worden?
Wilt u dat uw forum of website bij de affiliates van Warrior Cats komt te staan? Stuur dan een PM naar Crabfang met daarin een button van maximaal 130 bij 60 pixels en de link naar uw forum of website. Als dit verzoek geaccepteerd wordt, zult u uw button bij onze affiliates zien, maar in ruil daarvoor willen wij dat u op uw forum onze banner (zie hieronder) zet.
Cat's Profile Leader:: Pff. I Leeftijd:: 2 long and painfull years. 9 lives. Partner:: -
Onderwerp: Aanmeldingen Deputy ShadowClan ma 12 aug 2013 - 3:30
Hallo, ShadowClan heeft een Deputy nodig. Geef wat info over de kat en jezelf, en wie weet word je gekozen. De gelukkige word op 22 augustus bekend gemaakt in de RPG, tegen die tijd is er ook een ceremonie. Aanmeldingen: - De gelukkige: -
Cat's Profile Leader:: { Icestar, guess you are the leader, but you can't lead me. I shall be your worthy deputy, tho } Leeftijd:: { 29 Moon } Partner:: { Nope }
Onderwerp: Re: Aanmeldingen Deputy ShadowClan ma 12 aug 2013 - 6:55
Name: Mapleshade Nickname: Maple - Bitch Age: 29 Moons Parents & Siblings: My partners are in Starclan and I don't have any siblings left.
Karakter: Mapleshade is een bitch eerste klas. Ze commandeert graag rond en heeft een hekel aan alles wat liefelijk en vrolijk is. Kittens en apprentices kan ze verdragen, zolang ze zich maar aan haar regels houden. Ze is een goede jager en een perfecte vechter en wilt graag aan de katers laten zien dat een poes net zo goed sterk kan zijn, dit doet ze vooral door met andere katten in de clan te sparren.
Uiterlijk: Een grote, gespierde tabby kattin met een witte vlek op d'r gezicht. Ze heeft oranje gekleurde ogen en staat hoog op d'r poten. Haar korte vacht voelt stekelig aan en ze heeft een abnormaal lange staart. Haar klauwen en tanden zijn lang en scherp geslepen en altijd gereed om te vechten.
Motivatie: Eigenlijk niet, gewoon kijken of ik een kans maak ervoor x'D
Ik: Hay, de naam is Quinty, een 18 jaar oude girl uit 't Zuiden van Limburg [NL]. Ik ben op WC bekend onder Lostvoice, Timesong, Saxon en de rest van de sjwik xD