Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 50. Dit aantal is bereikt op do 7 nov 2024 - 4:19.
Affiliate worden?
Wilt u dat uw forum of website bij de affiliates van Warrior Cats komt te staan? Stuur dan een PM naar Crabfang met daarin een button van maximaal 130 bij 60 pixels en de link naar uw forum of website. Als dit verzoek geaccepteerd wordt, zult u uw button bij onze affiliates zien, maar in ruil daarvoor willen wij dat u op uw forum onze banner (zie hieronder) zet.
Cat's Profile Leader:: Yo, I am the boss here. Now give me my cookies :3 Leeftijd:: 25 moons} 2 years, 1 moon and 1 life. Partner:: Windstar
Onderwerp: {Verhaallijn Eclipse} ~Fight for your right~ zo 25 aug 2013 - 1:49
Hiiii!!! Zoals jullie zien heb ik een verhaallijn voor Eclipse bedacht.
Het verhaal:
Eclipse is een aardige kater die veel rondreist. Op een dag komt hij een knappe poes met vele littekens tegen. Ze zegt hem dat er enge katten in het bos wonen. Eclipse komt ook een andere kater tegen, en ze worden vrienden. Eclipse wordt verliefd op de poes, maar zij zegt dat ze al iemand heeft. Eclipse loopt teleurgesteld weg, en de vriend komt hem achterna. Hij zegt dat hij een andere kater heeft gevonden, die zei dat hij ook een partner had. Eclipse gaat op onderzoek uit, en de kater gaat mee. Ze komen erachter dat de poes mishandeld wordt, en Eclipse daagt de mishandelaar uit voor een gevecht. De mishandelaar wint, en net als hij hem probeert te vermoorden komt de poes tussenbeide. Zij verwondt de kater, en die vlucht weg. Dan zegt ze dat ze nooit op de mishandelaar verlieft was, maar Eclipse al een paar jaar volgde, en dat ze eigenlijk op hem is.
~THE END~
Dus ik zoek: De poes, De mishandelaar en De vriend. Verzin zelf maar een lijstje, gebruik je creativiteit.
Cat's Profile Leader:: Everyone betrayed me... Leeftijd:: very young Partner:: no one, yet
Onderwerp: Re: {Verhaallijn Eclipse} ~Fight for your right~ ma 26 aug 2013 - 3:34
NAAM; D ROL; De vriend KARAKTER; Meestal vriendelijk, soms wat onwennig tegenover vreemden, zal alles doen om zijn dromen waar te maken, maar kom niet aan zijn eer, anders kan het slecht met je aflopen. UITERLIJK; Felrode kater, met een witte vlek rondom zijn ogen.