Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 50. Dit aantal is bereikt op do 7 nov 2024 - 4:19.
Affiliate worden?
Wilt u dat uw forum of website bij de affiliates van Warrior Cats komt te staan? Stuur dan een PM naar Crabfang met daarin een button van maximaal 130 bij 60 pixels en de link naar uw forum of website. Als dit verzoek geaccepteerd wordt, zult u uw button bij onze affiliates zien, maar in ruil daarvoor willen wij dat u op uw forum onze banner (zie hieronder) zet.
Onderwerp: [Verhaallijn] Falling leaves [GZ] di 20 aug 2013 - 5:16
Hey allemaal, ik zoek katten voor een verhaallijn met Leafpaw :3
Klik hier voor het verhaal:
Leafkit is een actieve, speelse kitten. Haar altijd vrolijke persoonlijkheid maakt haar heel geliefd bij de clan. Ze heeft een broer en een zus, (rol 1). De zus heette Petalkit. Helaas sterft de zus wanneer ze 5 maanden oud zijn. De zus was Leafkit's beste vriendin, ze waren altijd samen en deden altijd alles samen. Toen het gebeurde hadden de broer en Petalkit ruzie, maar de broer voelt zich schuldig. Hij weet immers iets dat de anderen niet weten: Hij heeft de moordenaar gezien. Het was een haatdragende warrior die de moeder van de kittens haatte. Die lokte Petalkit mee en liet haar verdrinken in de rivier. De broer was hen gevolgd, en hij stond erbij en keek ernaar. Leafkit zakt weg in een dip en de broer probeert haar te troosten. Ze worden apprentice, Leafkit word Leafpaw, maar de dip is uiteindelijk een depressie geworden. De altijd vrolijke, speelse kitten is nu een stille, eenzame apprentice. Maar een vriend van de broer (rol 2) probeert haar te troosten. Leafpaw voelt zich meteen op haar gemak bij hem, en langzaam ontstaat er een liefde. Leafpaw voelt zich weer beter in haar vel, en word bijna weer de oude. Op een dag vertelt ze het eindelijk aan de vriend, die daar niks van moet weten. De depressie komt terug, nog erger dit keer. Ze probeert zich vaak van kant te maken, wat altijd mislukt omdat de broer haar altijd tegenhoud. Uiteindelijk is het een andere vriendin (rol 3) die haar uit deze depressie helpt. Ze heeft ook een zusje verloren en weet hoe het voelt. Maar deze vertelt Leafpaw wat de broer gezien heeft, omdat deze het tegen een goede vriend zei die het doorvertelde. Leafpaw vergeeft de broer dat hij het nooit vertelde, ze worden warrior en ze leven nog lang en gelukkig. (happy ending)
Ok, nu wie ik zoek: Rol 1: De broer. Lijst: Naam: Bestaand account? (liefst geen bestaand account) Karakter: uiterlijk: Motivatie: over jezelf: jouw naam: Welke rol? Dit is een heel belangrijk personage. Hij speelt vanaf het begin mee.
Rol 2: Vriend van de broer: -> Word Ragepaw Lijst: Naam: Bestaand account? (mag) Karakter: Uiterlijk: Motivatie: Over jezelf: Jouw naam: Welke rol? Deze probeert Leafpaw te troosten, Leafpaw word verlieft maar hij wijst haar af.
Rol 3: Vriendin Lijst: Naam: Bestaand account: (mag, liever niet) Karakter: Uiterlijk: Motivatie: Over jezelf: Jouw naam: Welke rol? Deze word de nieuwe beste vriendin van Leafpaw, Ze troost haar en door haar komt Leafpaw uit haar tweede depressie.
Alle katten komen uiteindelijk wel in Thunderclan te zitten, let daar op. Voor de broer liefst ook een realistisch uiterlijk, Leafpaw heeft een rode vacht van middellange lengte, een witte buik en groene ogen. Ze is ook altijd vrij mager. Succes, als er genoeg aanmeldingen zijn maak ik wel bekent wanneer ik de keuze bekentmaak :3
groetjes,
Laatst aangepast door Leafpaw op wo 21 aug 2013 - 5:52; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: [Verhaallijn] Falling leaves [GZ] di 20 aug 2013 - 6:22
Naam: Creekpaw Bestaand account?: Ik zit er nu op. Karakter: Creekpaw is niet verlegen, en ze houdt van de aandacht. Soms komt ze chagerijnig over, maar meestal is ze vriendelijk. Uiterlijk: Zie AVA en OS. Motivatie: Ik vindt het gwn een coole verhaallijn. Over jezelf: Geen info beschikbaar. Jouw naam: ENGLISHGIRL
goldenkit Admin
Aantal berichten : 68 Puntentelling : 4296 Reputatie : 0 Registratiedatum : 02-07-13 Leeftijd : 24 Woonplaats : Ergens in de Benelux
Onderwerp: Re: [Verhaallijn] Falling leaves [GZ] wo 21 aug 2013 - 3:38
Naam: Ragepaw Bestaand account? (mag) Jep, net aangemaakt. Karakter: Ragepaw is aardig, en totaal niet agressief. Hij kan gemeen zijn maar dat is alleen als je Clangenoten pijn doet. Uiterlijk: Ragepaw is zwart, een lichtgebouwd lijf en een lange staart, hij heeft rode ogen en hij heeft lange, scherpe nagels. Motivatie: 'tis een leuke verhaallijn. Over jezelf: Over mij? Jouw naam: ENGLISHGIRL Welke rol? Vriend van de broer, misschien dat ze later wel partners worden?????