Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 50. Dit aantal is bereikt op do 7 nov 2024 - 4:19.
Affiliate worden?
Wilt u dat uw forum of website bij de affiliates van Warrior Cats komt te staan? Stuur dan een PM naar Crabfang met daarin een button van maximaal 130 bij 60 pixels en de link naar uw forum of website. Als dit verzoek geaccepteerd wordt, zult u uw button bij onze affiliates zien, maar in ruil daarvoor willen wij dat u op uw forum onze banner (zie hieronder) zet.
Onderwerp: (graytail) the dayly life in the thunderclancamp [open] zo 18 aug 2013 - 8:28
graytail liep naar de open plek en hoorde geritsel achter zich.het was een konijn.vreemd....de prooi is nooit zo dom om zo dicht bij de katten te leven tenzei ze ziek zijn..hij bekeek het konijn eens goed en zach dat de ogen wazig stonden en dat het dier verminkt was aan z,n achterpoot.graytail snoof de lucht op en rook de lucht van ziekte.
graytail werd met een schok wakker en besefte dat hij weer en droom had gehad.hij werd er angstig van omdat zijn dromen meestal uitkwamen.het was een gave van de starclan.een onbegrijpelijke gave.graytail liep de open plek van de thunderclan op en rook nog een dun sliertje ziekte.daardoor werd hij nerveus.hij keek om zich heen en snoof de lucht op. niets...hij trippelde naarde leadersden.twinkllestar mag ik u spreken?
Onderwerp: Re: (graytail) the dayly life in the thunderclancamp [open] zo 18 aug 2013 - 20:09
graytail hoorde geen reactie uit de leadersden en twijfelde. zou twinklestar uberhout en het camp zijn?hij snoof de lucht voor de zekerheid nog een op en rook iets nog veel ergers dan het konijn...twoleggs heel dichtbij.en twolegg-jong kwam het kamp binnenlopen.graytail siste.de twolegg keek graytail met grote ogen aan.was ze bang?graytail snoof de lucht op en rook de geur van angst
graytail knipperde met z,n ogen en het visioen was verdwenen.dit waren twee dingen die twinklestar echt moest weten!hij riep nog een keer : twinklestar mag ik je spreken?
Cat's Profile Leader:: Twinklestar Leeftijd:: 8 moons Partner:: I have no kits, can i have a partner?
Onderwerp: Re: (graytail) the dayly life in the thunderclancamp [open] ma 19 aug 2013 - 4:20
rosepaw kwam haar hol nest uit en liep de open plek op. gisteren was twinklestar haar mentor geworden. ze zag graytail roepen en vroeg wat er aan de hand was. graytail vertelde het hele verhaal over de twolegg en het konijn. met grote ogen keek rosepaw rond en zei tegen graytail: die visioenen heb ik ook gehad. graytail keek recht voor zich uit en zei toen: de starclan stuurt ons die dromen...omdat er iets heel ergs op komst is. rosepaw zei: ik ga kijken of twinklestar er is ga jij maar iets nuttigs doen. graytail keek vies op toen hij werd gecommandeert door rosepaw maar wist dat ze gelijk had. ''ik ga wat jagen'' zei graytail uiteindelijk. oke zei rosepaw ''tot straks''
rosepaw liep zonder aarzelen de leadersden in waar het verdacht donker was. twinklestar....ben je daar?
Cat's Profile Leader:: Twinklestar Leeftijd:: 8 moons Partner:: I have no kits, can i have a partner?
Onderwerp: Re: (graytail) the dayly life in the thunderclancamp [open] wo 21 aug 2013 - 0:47
rosepaw dacht:laat ook maar en liep naar de apprenticeden toe.Ze wierp een blik op de kampingang en draaide zich om,ze liep naar de kampingang.ik ga wel even wat wandelen ze liep het kamp uit en zorgte dat ze daar in de buurt van bleef.ze wandelde tot ze bij de beek aankwam.ze dronk wat water en liep toen weer terug het kamp in.Het was vreemd stil in het woud en ze hoorde geen vogeltjes of wat dan ook.Nouja mischien een onhandige kat bij de jacht dacht ze.
Onderwerp: Re: (graytail) the dayly life in the thunderclancamp [open] wo 21 aug 2013 - 3:56
Graytail trippelde het kamp in en legde zijn prooi op de hoop verse prooi.Hij zag Rosepaw staanhey rosepaw ik heb even wat gejaagdRosepaw draaide haar kop naar hem toe en begroette Graytail met een vrolijk gemauw.Graytail besefte dat het al bijna zonhoog was.Hij liep naar de doorntunnelwat is het heetdacht hij.Graytail snoof de frisse boslucht op en riep nog naar rosepawik maak even een korte wandeling De jonge krijger liep onder de schaduwen van de eiken en hoorde de blaadjes ritselen in een koele bries.Hij hief zijn kop op en rook de geur van vos.Het spoor was oud maar dat zegde niets.Vossen waren sluw en slim,als hij niet zou kunnen ruiken zou zo,n beest gewoon een paar staartlengtes van je af kunnen zitten zonder dat je dat merkte.Graytail liep verder stopte bij een beekje om te drinken.Het beekje was omringt door riet en er hing een grote treurwilg bovenuit.Graytail dronk met grote slokken.De druppels gleden als aaltjes door zijn keel en Graitail knapte ervan op. op dat moment rook hij weer vos maar dan veel verser...
goldenkit Admin
Aantal berichten : 68 Puntentelling : 4296 Reputatie : 0 Registratiedatum : 02-07-13 Leeftijd : 24 Woonplaats : Ergens in de Benelux
Onderwerp: Re: (graytail) the dayly life in the thunderclancamp [open] wo 21 aug 2013 - 6:07
@allebei: Jullie mogen de andere kat niet besturen, dat is tegen de regels. @Rosepaw: probeer niet te dubbelposten, dit is twee berichten vlak achter elkaar plaatsen. Als je iets vergeten bent, kun je je bericht aanpassen. @Graytail: alleen de Medicine cat, de Medicine cat apprentice en de Leader mogen visioenen hebben,tenzij je toestemming hebt van een moderator of admin. Reageren op dit bericht kan in een pm.
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: (graytail) the dayly life in the thunderclancamp [open]
(graytail) the dayly life in the thunderclancamp [open]